Меню сайта

[DS]: Half-Life Server
[DS]: Half-Life Server

[DS]: CS:S GunGame v34 Server
[DS]: CS:S GunGame v34 Server

[DS]: CS:S v34 Server
[DS]: CS:S v34 Server


add_newДобавить новость
Последние добавленные
HLRS (Half-Life Rank System) — это плагин , который добавит вам на сервер систему прокачки рангов , при этом с каждым новым з...
Читать далее

Unreal tournament 2004

Сегодня в нашем мониторинге появилась поддержка игровых серверов Unreal Tournament 2004.

Читать далее

На сегодняшний день, каждый человек хоть раз слышал про игровые автоматы и казино

Читать далее

Фильм "Великая стена"

Фильм «Великая стена» («The Great Wall») фантастика, боевик, приключения в древнем Китае. Фил...

Читать далее

Еще несколько лет назад выбор казино-онлайн был достаточно простым

Читать далее
STARGATE: ORIGINS TRAILER | Stargate: OriginsOn February 15th, witness the premiere of a Stargate story that takes you back to where it all began. Buy an All-Access Pass at http:... Читать далее

Множество букмекерских контор позволяют всем людям реализовать свою мечту – зарабатывать на своем увлечении.

Читать далее

Разработчики Black Mesa выпустили открытую бету игры, поддерживающую все обещанные изменения движка...

Читать далее
Этот плагин добавляет на сервер автомат AK Paladin из игры CSO.

Читать далее

Сеть Burger King совместно с телеканалом Game Show и оператором «Синтерра Медиа» запустили CTRL PLAY


Читать далее

Фильм "Меч короля Артура"

Фильм "Меч короля Артура", это фэнтэзийный приключенческий фильм в мире альтернативных легенд о короле Артуре и его мече Эк...

Читать далее

Уважаемые участники!
Команда проекта DS-Servers, от всей души поздравляет вас с Новым Годом!

Читать далее

Этот плагин добавляет вам на сервер дробовик KSG-12

Читать далее

Фильм "Война миров Z"

Фильм «Война миров Z» ужасы, фантастика, боевик, триллер, приключение в современном мире,  в котором б...

Читать далее

The University of Southern California’s premier video games program USC Games will feature hands-on playable code for th...

Читать далее

В преддверии новогодних праздников компания DSN.Host запускает конкурс.

Читать далее
ЗАКАЗЫВАЕМ СЕРВЕР НА ХОСТИНГЕ (mineсraft, Unturned, кс.1.6)(Бесплатный хост)Самые дешевый хостинг в мире. Заходи не пожалеешь, я уже почти год держу свой сервер там. https://dsn.host/?ref=141565 https:/... Читать далее
THAT'S A WRAP! - Behind the Scenes | Stargate: OriginsThat's a wrap on filming for Stargate Origins - the exciting new chapter in the Stargate saga. Stay until the end of the video for a li... Читать далее
ORIGINS TEASER | Stargate: OriginsPremiering on Stargate Command, STARGATE ORIGINS explores the journey that sets a young Catherine Langford on the way to helping ... Читать далее

Multiplayer mod ZXC by 291 for Half-Life 1 with free source code. Over 30 different weapons (including old), features and relativ...

Читать далее

ZXC Mod cvarlist

Читать далее

Студия 11 Bit Studios, которую вы можете знать по This War of Mine


Читать далее

Если вам есть, что скрывать, то WhatsApp может оказаться не лучшим выбором для переписки. Оказывается, принадлежащий Facebook

Читать далее

BRET  (Bsp REs Tool) — Инструмент (Утилита) для генерации .res файлов для карт движка GoldSource .bsp

Читать далее



Карта dm_sectora
Описание отсутствует===Map Info

Title : Black Mesa: Sector A (HL DM)
Filename : dm_sectora.bsp
Author : Andrew Weldon
E-mail : falcon_x32@yahoo.com
Website : http://awmaps.tripod.com
Description : 16-28 player Half-Life Deathmatch
Previous Maps : dm_phl -- Planet Half-Life HQ
funny_cratemaze -- CrateMaze (SnarkPit's funny map contest)
dm_zeta -- Zeta Sector (HL DM version)
op4_zeta -- Zeta Sector (Op4 DM version)
dm_phreneticism -- Phreneticism (HL DM version)
op4_phreneticism -- Phreneticism (Op4 DM verision)

===Credits and Thanks

Valve Software
Gearbox Software
Dave Johnston for his Lab style guides
Beta testers:
and all the others who at least downloaded the beta

===Other Info
New Textures: a few, all created by me. See if you can spot them all. :)
New Sounds : nope

This is my seventh release, beyond all my others in size and quality (as far as I'm concerned).

Currently, no other versions of the map are planned. But this may change depending on the overall reaction to the map.

Consider this a bit of a developers log about this map. I know most of you don't care, but I'd like to include this story anyway, since I think it needs to be told. I never had any idea that this map would end up this big! Initially, I had another map entitled dm_blackmesa. I intended it to be somewhere in between the sizes of Zeta Sector and the (at the time non-existant) Phreneticism. However, when I got my new computer running, I decided to start over on that concept, and I put together a similar map by the name of Sector A. I really liked the direction that this new project of mine was going, although the development process would literally flip 180 degrees before the end result you see here... intitially, the entrance area with the map and "Black Mesa Research Facility" sign was the middle of the map. Then, when I realized that idea was BAD, I shifted everything. That's when it got a bit out of hand. I had so many ideas, I didn't know what to do! I began heavily referencing anything I could, using the c1a0, c1a0d, and env_beam rmf files in the SDK (all of them ONLY as reference; all architecture in Sector A was placed manually) as well as a pair of excellent Lab Style guides by esteemed level designer Dave Johnston.
My plans got bigger as time went on, which is probably not good for a DM level... Eventually I ended up with a thouroughly massive research facility, complete with its own test lab that dwarfed the original by Valve. Finally, I came to my senses and realized that I just had too many ideas... So, I made a copy of that version of Sector A and proceeded to remove over 25% of the level's total volume either because it added too much to the r_speeds or just didn't live up to the standards I ended up setting for myself on this map. This worked fairly well at first... until an evil 30 second power outage destroyed 3 hours of work (call me stupid for not saving more often). That wasn't fun. In the end, though, it was worth it. It's very redeeming creating something like this. Even if no one else sees it or likes it.
Finally, a word of advice to any upstart level designers out there... If you value your sanity... Please, DO NOT try this at home. :P
Enjoy. I sure enjoyed making it. And I have a feeling that, if the reaction from the HL community is positive enough, that this isn't the last you'll see of Sector A...


Base : scratch, based heavily upon reference from:
c1a0.rmf (included in HL SDK)
c1a0d.rmf (included in HL SDK)
env_beam.rmf (included in HL SDK)
"Anomalous Materials" chapter from Half-Life
Dave Johnston's Lab Style guides 1 and 2
Editor(s) used : Worldcraft 3.3
Compile Machine : AMD Thunderbird 1.33 gHz, 512 mb RAM.
Build time : approx. 40 days
Compile time : approx. 30 minutes

==Map Instructions

Unzip "dm_sectora.bsp" into your valve/maps/ directory. Find a server playing the map, and join up. Or create a server with the map. I like that idea better.

This map is (c) 2001 Andrew Weldon. Enjoy.

Anrew Weldon's map making talents will return in one of numerous yet-to-be-announced projects.

Список ресурсов карты dm_sectora

Copyright © 2012-2018. All Rights Reserved.
При копировании материала ссылка на источник обязательна
За материалы, размещенные пользователями, администрация сайта ответственности НЕ несет