Меню сайта


[DS]: Half-Life Server
[DS]: Half-Life Server


[DS]: CS:S GunGame v34 Server
[DS]: CS:S GunGame v34 Server


[DS]: CS:S v34 Server
[DS]: CS:S v34 Server


Поиск

add_newДобавить новость
Последние добавленные

Турнир прошел успешно. Победители :
-1место- BIGs
-2место- HOME
-3... Читать далее

Меню оружия для Sven Co-op

Читать далее

Это плагин который способен изменить GameDescription вашего сервера . это можно использовать в целях рекламы и т.д

Читать далее

Тутор по установке SteamCMD на Linux

Читать далее

Плагин служит для подключения на другой сервер по указанному IP. Его можно указать в исходнике

Читать далее

<JAM>
m1-palinka


HL-HEV
hl-hev


Zero's Z-Saber
Добавил: The DSystem
2016-04-11 05:27:06
31 просмотр
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot
  • Zero's Z-Saber Skin screenshot

Oh boy, this one was challenging. The hilt of this was fairly easy to model, and the energy blade is made with a similar technique I used on the monado, but the light trails took quite a bit tries until I got what I wanted. But there it is, my take on the z-saber.

The australium version is based on Black Zero, where his z-saber energy blade is white/purple instead of white/blue or white/green. All things still up to change according to feedback.


Ingame Preview: /go/3984.lnk


Known issue: during ubercharge, the little light trails will glich and show the 3d geometry of them. It's only duing ubercharge, so after the effect wears off it will return to normal. I can't fix that, tf2 forces it's own uber textures into weapons.

Поделиться:
Тэги:

DS-Servers.com
Copyright © 2012-2017. All Rights Reserved.
При копировании материала ссылка на источник обязательна
За материалы, размещенные пользователями, администрация сайта ответственности НЕ несет