Меню сайта


[DS]: Half-Life Server
[DS]: Half-Life Server


[DS]: CS:S GunGame v34 Server
[DS]: CS:S GunGame v34 Server


[DS]: CS:S v34 Server
[DS]: CS:S v34 Server


Поиск

add_newДобавить новость
Последние добавленные

Если вам есть, что скрывать, то WhatsApp может оказаться не лучшим выбором для переписки. Оказывается, принадлежащий Faceboo

.

Читать далее

Плагин : EndMapCustom
Версия : 1.7.4
Автор : BIGs

Описание :

Читать далее

Компания 2K Games поделилась первыми официальными скриншотами

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/59791ffe4f12e.png

Читать далее

Представлен трейлер к запуску последнего сюжетного дополнения

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/59791f35991d1.png

Читать далее

Компания EA подготовила трейлер о кастомизации машин 

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/59791e9a4876c.png

Читать далее

Компания Wargaming запустила серию исторических видео

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/596ea9a3abb2a.png

Читать далее

Компания Бука выпустила свежий ролик Agents of Mayhem с русскими субтитрами.

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/596ea861e20a9.png

Читать далее

Свежий тизер-трейлер Destiny 2 позволяет кратко взглянуть

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/596ea7e71cc99.png

Читать далее

Компания Funcom выпустила ролик свежего обновления 28 для Conan Exiles.

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5965cfaf1e5c0.png

Читать далее

Компания Dark Horse анонсировала крупный артбук по Wolfenstein 2: The New Colossus

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5965cec27adf0.png

Читать далее

Студия Hangar 13 подготовила первый взгляд на последнее дополнение

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5965cde8b546f.png

Читать далее

Компания EA объявила о новом расширении коллекции

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5961bd0e07db2.png

Читать далее

Второй сезон Minecraft: Story Mode обзавелся полноценным трейлером

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5961bc2ba007f.png

Читать далее

Студия 4A Games три года разрабатывала Metro Exodus

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5961bb0d64072.png

Читать далее

Компания Kalypso Media выпустила 30-секундный геймплейный трейлер

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/595c2caed6b7a.png

Читать далее

Разработчикам Call Of Duty: WW2 на форуме Reddit

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/595c2bff2a50a.png

Читать далее

Представлена свежая запись геймплея Sea of Thieves с E3 2017.

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5957aa58bcf98.png

Читать далее

Появилась запись геймплея Spider-Man: Homecoming VR.

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5957a8a8da6cb.png

Читать далее

Студия Battlestate Games представила 15 новых скриншотов локации

//ds.nue.de.dsncdn.net/uploads/images/_gen-176/5954b9d90bfa4.png

Читать далее

<JAM>
m1-palinka


HL-HEV
hl-hev


Vacuum cleaner flamethrower
Добавил: The DSystem
2016-02-04 15:51:43
23 просмотра
  • Vacuum cleaner flamethrower Skin screenshot
  • Vacuum cleaner flamethrower Skin screenshot
  • Vacuum cleaner flamethrower Skin screenshot
  • Vacuum cleaner flamethrower Skin screenshot

This skin replaces the vanilla flamethrower for the pyro. It´s a home made flamethrower made from a vacuum cleaner, a car battery, an air compressor, bonk, crit-a-cola and scrumpy.

It uses two team-colored 512x512 textures for the viewmodel, another two team-colored 512x512 textures for the worldmodel, two 64x64 animated transparent textures for the worldmodel fire, and a 128x128 animated transparent texture for the viewmodel fire.

This skin is unfinished and some small details should be added. I wanted to create a particle system in order to create the fire, but since I can´t find any tutorial, I had to learn to create animated transparent jiggleboned textures. This is how I done the fire: I rendered some burning flames and created transparent animated textures. Then I added a plane to the flamethrower´s end, jiggleboned it and applied one of those pre-rendered textures for the viewmodel effect. The worldmodel effect doesn´t use jigglebones, instead it´s just a group of textured planes.

Using a lot of animated transparent textures (well...3) + jigglebones could use way too many resources, that´s why the worldmodel fire texture is so small and isn´t jiggleboned, and why the viewmodel fire texture is a little too small.I have larger fire textures, but 53Mb for a single single texture is a bit too much :)

Also, as the pyro viewmodel animations didn´t worked very well with this skin, I had to create new custom animations (idle,fire,draw and alt_fire). I made the drawing animation so that exactly when the pyro touches the flamethrower with his/her thumb,you can use the airblast (you can use this as a visual indication). The worldmodel animation isn´t changed and has some clipping issues on the left hand that are barely noticeable while playing. Another problem you may find is that when ubercharged, the viewmodel fire loses its transparency and you can really see the actual jiggleboned plane(I don´t know how to fix it)

I would greatly appreciate if anybody can help me learn how to use particle systems on tf2. I originally planed using the burning huntsman arrow particle system.

Поделиться:
Тэги:

DS-Servers.com
Copyright © 2012-2017. All Rights Reserved.
При копировании материала ссылка на источник обязательна
За материалы, размещенные пользователями, администрация сайта ответственности НЕ несет